کاربردهای فراوان بوتاکس

کاربردهای فراوان بوتاکس


من شخصاً طی یک سال و نیم گذشته هر چهار ماه یکبار دوزهای کم نورومدولاتور دریافت کرده ام. هنگامی که تصمیم می گیرید سفارش بوتاکس خود را به صورت آنلاین انجام دهید، می توانید با نیمی از هزینه ای که در صورت انتخاب یک فروشگاه فیزیکی باید خرج کنید، به درمان زیبایی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. یکی دیگر از درمان های محبوبی که در اسپا پزشکی موجود است، لیزر موهای زائد است. اگرچه بوتاکس می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر چین و چروک‌های استاتیکی که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ژنتیک ایجاد می‌شوند، داشته باشد، این چروک‌ها عموماً به درمان زیبایی با لیزر پاسخ می‌دهند. شبکه مراقبت های بهداشتی قوی ما شامل سه بیمارستان، سه بیمارستان وابسته و بیش از 30 مرکز سرپایی در سراسر فلوریدا جنوبی است. مراقبت جامع برای شرایط متعدد. با دسترسی به هزاران متخصص بسیار آموزش دیده و دارای گواهی هیئت مدیره، تمام مراقبت هایی که نیاز دارید در یک مکان است. دکتر ملیسا دافت، یک جراح پلاستیک دارای گواهی دو تخته در نیویورک.


دکتر دیپاک دوگار، جراح پلاستیک از مرکز زیبایی بینی بورلی هیلز، می گوید: «من فکر می کنم صحبت در مورد افرادی که «نیاز به بوتاکس» دارند بسیار مشکل ساز است، زیرا به این معناست که ما استاندارد زیبایی را تایید می کنیم که تا حدودی غیرعملی است. به عنوان کسی که در مورد زیبایی برای امرار معاش می نویسد، قبلاً با این فرصت مواجه شده بودم که بوتاکس را امتحان کنم. اما من همیشه رد می کردم. این کار با مسدود کردن سیگنال عصبی که باعث انقباض عضلات صورت می‌شود، عمل می‌کند و در نتیجه عضلات آرام‌تر و پوستی صاف‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. بوتاکس و بوتاکس لوازم آرایشی داروهای تجویزی با نام تجاری هستند که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می‌شوند، همان سمی که باعث یک نوع خطرناک بوتولیسم یا مسمومیت غذایی می‌شود. این نوع چین و چروک ها که به عنوان چین و چروک های پویا یا چروک های متحرک شناخته می شوند، در پاسخ به الگوی استفاده از عضلات صورت ایجاد می شوند. سم بوتولینوم (نوع A) که با نام های بوتاکس یا بوتاکس نیز شناخته می شود، یک پروتئین طبیعی و تصفیه شده است که به طور قابل توجهی ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد.


سم بوتولینوم برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک با فلج کردن عضلات زیرین استفاده می شود. خطوط و چین و چروک ها از بین می روند و بیمار جوان تر به نظر می رسد و استرس کمتری دارد. مطمئن باشید که آیا می خواهید یک کرم ضد چروک فقط چروک های شما را بپوشاند یا در واقع آنها را کاهش دهد. در فعالیت هایی که شامل بلند کردن اجسام سنگین، ورزش شدید یا زور زدن به مدت 4 ساعت است شرکت نکنید (تقریباً 4 ساعت طول می کشد تا بوتاکس/دیسپورت به عصب بچسبد و نمی خواهید گردش خون را در این مدت افزایش دهید). این کار با متوقف کردن تکانه عصبی برای انتقال به عضلات و فلج کردن ماهیچه ها عمل می کند. بوتاکس فقط بر ماهیچه هایی که تزریق می شوند تأثیر می گذارد و هنگامی که ماهیچه ها شل شدند، درمانگران می توانند عضلات را کشیده و رشد طبیعی را تحریک کنند. بوتاکس یک عامل آرامش بخش عضلانی درمانی است که سفتی عضلات یا اسپاسم های ناخواسته را در یک عضله خاص کاهش می دهد. بوتاکس درمان نیست.


این بدان معنی بود که تا زمانی که بوتاکس از بین برود نمی‌توانستم یک ابرو (یکی از حالات چهره‌ام) را بالا ببرم. نمایشی ترین حالات صورت شما نیز می تواند به مرور زمان باعث ایجاد چین و چروک شود. چروک‌های دقیقی که با افزایش سن ایجاد می‌کنید، معمولاً به تعداد دفعاتی که لبخند می‌زنید، اخم می‌کنید یا چرک می‌بینید بستگی دارد. ما پیر می شویم و بدنمان پوسیده می شود. برای اینکه ببینید چه نتایجی به دست می آورند، به عکس های قبل و بعد آنها نگاه کنید. این عکس‌ها اولین نشانه‌ای بود که روزی ممکن است نباشد. بنابراین بسیاری از عوارض جانبی طب مدرن ناخوشایند هستند. دیدن یکی که به نفع خودش باشد، خوب است. او فاش می‌کند: «این مفهوم پزشکی اخلاقی در دنیای لوازم آرایشی که اکنون با افرادی که برای منافع مالی وارد آن می‌شوند مصرف می‌شود، کمرنگ می‌شود». در حالی که نمی خواهید هنگام انجام عمل جراحی خسیس باشید، راه های قانونی برای کاهش هزینه ها وجود دارد. اما اگر نمی خواهید زیر چاقو بروید یا اجازه تزریق بوتاکس را ندارید، چگونه می توانید صورت و گردن خود را جوان نگه دارید؟ همچنین می توان از آن برای کمک به تعادل عدم تقارن صورت و شل کردن نوارهای تنگ گردن استفاده کرد. استفاده/مصرف آرنیکا ممکن است به کاهش کبودی کمک کند. بوتاکس چگونه کمک می کند؟


در ابتدا، من فکر می کردم که تمام بوتاکس ها برابر است، بنابراین می توانید به ارزان ترین مکان بروید. با این حال، هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات خود باید بسیار مراقب باشید زیرا در بازار نیز کلاهبرداری و فریبکاری وجود ندارد. کمپین تبلیغاتی شرکت نیز به محبوبیت آن کمک کرده است. ممکن است فکر کنید که این چیزی رادیواکتیو است مانند پلوتونیوم یا پلونیوم، یا نوعی سم یا نوروتوکسین. کند کردن روند پیری نوعی تلاش است که هرگز منسوخ نمی شود. سیگار همچنین به پیری پوست شما کمک می کند، تا حدی به این دلیل که جریان خون غنی از اکسیژن را به اپیدرم شما کاهش می دهد. زنان و مردانی هستند که از تعریق زیاد رنج می برند. بسیاری از افرادی که در این مطالعات شرکت کرده اند گفته اند که این روش به تسکین درد و بهبود عملکرد آنها کمک کرده است. چه انتظاری از روش دارم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد